پیام رسا و کامل

ساخت وبلاگ
از خودم بدم آمد وقتی به پسرک گفتم کفش هایم را خوب پاک کن و او گفت :
خاطرت جمع ، مثل سرنوشتم برایت سیاه می کنم.
[عکس: 67923263360210172077.jpg] پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:12

[عکس: %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%...fa_com.jpg]گاهی شعر سراغم را میگیرد ؛


گاهـــــی ...


هوای تو !


فرقی نمیکند . . . .


هر دو


ختم میشوند به دلتنگی من !!
 
 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

 
و کنترل دسترسی
فروش دستگاه حضور و غیاب  برایMD-700با امکان ثبت و تعیین هویت از طریق کارت RFID بدون تماسو اثر انگشت می باشد .این سیستم توانایی شناسایی 9000نمونه اثر انگشترا در کمتر از 1 ثانیه را داراست.دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب با ضریب خطای صفر می باشد.این دستگاه دارای دوربین عکس برداری با کیفیت و وضوح بالا از کاربرانی که تردد خود را ثبت می کنند تصویر برداری کرده و با انتقال این عکس ها به سرور نظارت شما را کامل می کند...این دستگاه قابلیت اتصال به تمامی امکانات کنترل دسترسی از جمله درب اتوماتیک ،قفل کنترل تردد ،کلید خروج و... را داراست .از جمله امکانات این دستگاه صفحه نمایش رنگی ، منو فارسی ،اپراتور صوتی ،قابلیت ثبت 9000اثر انگشت ،10000کارتو 20000تردد ،انتقال اطلاعات از طریق شبکه داخلی ،دارای وب سرویس ، انتقال اطلاعات به صورت آنلاین ،دارای هشت حالت مختلف در معرفی پرسنل و تضمین امنیت سیستم ، پشتیبانی از پورت های ارتباطی RS232/485 وTCP/IP و دارای پورت USB،دارای ورودی و خروجیwigand،دارای باتری داخلی ،قابلیت کنترل شعب زیر مجموعه بصورت آنلاین ،قابلیت ثبت نمونه های اثر انگشت و چهره ذخیره شده کلیه دستگاهها بصورت اتوماتیک در سرور به صورت آنلاین ،دارای منبع تغذیه 12ولت 3 آمپر،دارای 8کلید عملیاتی برای ثبت انواع تردد ، ،قابلیت DHCP امکان دریافت خودکار آدرس های WINS,DNS,subnetmask,gateway,IPکه باعث انجام خودکارروند ست کردن IP و جلوگیری از conflict و مدیریت متمرکز میشود،طراحی استاندارد و کم حجم ،مجهز به پروژکتور مادون قرمز جهت شناسایی افراد درشب و محیط های کم نور،شناسایی کاربر در کمتر از یک ثانیه و دارای دوربین نمایش عکس پرسنلی می باشد.از جمله موارد کاربرد این دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی می باشد. از جمله موارد کاربرد کارخانجات و شرکت ها ،دانشگاهها ،امکان ورزشی ،خوابگاهها ،بیمارستانها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
دستگاه ساعت زنی اثر انگشت | MD-700 plus
 
دستگاه حضور غیاب و کنترل دسترسی MD-700با امکان ثبت و تعیین هویت از طریق کارت RFID بدون تماسو اثر انگشت می باشد .این سیستم توانایی شناسایی 9000نمونه اثر انگشترا در کمتر از 1 ثانیه را داراست.دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب با ضریب خطای صفر می باشد.این دستگاه دارای دوربین عکس برداری با کیفیت و وضوح بالا از کاربرانی که تردد خود را ثبت می کنند تصویر برداری کرده و با انتقال این عکس ها به سرور نظارت شما را کامل می کند...این دستگاه قابلیت اتصال به تمامی امکانات کنترل دسترسی از جمله درب اتوماتیک ،قفل کنترل تردد ،کلید خروج و... را داراست .از جمله امکانات این دستگاه صفحه نمایش رنگی ، منو فارسی ،اپراتور صوتی ،قابلیت ثبت 9000اثر انگشت ،10000کارتو 20000تردد ،انتقال اطلاعات از طریق شبکه داخلی ،دارای وب سرویس ، انتقال اطلاعات به صورت آنلاین ،دارای هشت حالت مختلف در معرفی پرسنل و تضمین امنیت سیستم ، پشتیبانی از پورت های ارتباطی RS232/485 وTCP/IP و دارای پورت USB،دارای ورودی و خروجیwigand،دارای باتری داخلی ،قابلیت کنترل شعب زیر مجموعه بصورت آنلاین ،قابلیت ثبت نمونه های اثر انگشت و چهره ذخیره شده کلیه دستگاهها بصورت اتوماتیک در سرور به صورت آنلاین ،دارای منبع تغذیه 12ولت 3 آمپر،دارای 8کلید عملیاتی برای ثبت انواع تردد ،امکانات استاندارد DLST (تنظیم ساعت رسمی کشور بصورت خودکار،قابلیت DHCP امکان دریافت خودکار آدرس های WINS,DNS,subnetmask,gateway,IPکه باعث انجام خودکارروند ست کردن IP و جلوگیری از conflict
و مدیریت متمرکز میشود،طراحی استاندارد و کم حجم ،مجهز به پروژکتور مادون قرمز جهت شناسایی افراد درشب و محیط های کم نور،شناسایی کاربر در کمتر از یک ثانیه و دارای دوربین نمایش عکس پرسنلی می باشد.از جمله موارد کاربرد این حضور و غیاب می باشد. از جمله موارد کاربرد کارخانجات و شرکت ها ،دانشگاهها ،امکان ورزشی ،خوابگاهها ،بیمارستانها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
 
دستگاه حضور غیاب تشخیص چهرهAC-7000
 
دستگاه حضور غیاب و کنترل دسترسی MD-7000با امکان ثبت و تعیین هویت از طریق کارت RFID بدون تماسو اثر انگشت می باشد .این سیستم توانایی شناسایی 9000نمونه اثر انگشترا در کمتر از 1 ثانیه را داراست.دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب با ضریب خطای صفر می باشد.این دستگاه دارای دوربین عکس برداری با کیفیت و وضوح بالا از کاربرانی که تردد خود را ثبت می کنند تصویر برداری کرده و با انتقال این عکس ها به سرور نظارت شما را کامل می کند...این دستگاه قابلیت اتصال به تمامی امکانات کنترل دسترسی از جمله درب اتوماتیک ،قفل کنترل تردد ،کلید خروج و... را داراست .از جمله امکانات این دستگاه صفحه نمایش رنگی ، منو فارسی ،اپراتور صوتی ،قابلیت ثبت 9000اثر انگشت ،10000کارتو 20000تردد ،انتقال اطلاعات از طریق شبکه داخلی ،دارای وب سرویس ، انتقال اطلاعات به صورت آنلاین ،دارای هشت حالت مختلف در معرفی پرسنل و تضمین امنیت سیستم ، پشتیبانی از پورت های ارتباطی RS232/485 وTCP/IP و دارای پورت USB،دارای ورودی و خروجیwigand،دارای باتری داخلی ،قابلیت کنترل شعب زیر مجموعه بصورت آنلاین ،قابلیت ثبت نمونه های اثر انگشت و چهره ذخیره شده کلیه دستگاهها بصورت اتوماتیک در سرور به صورت آنلاین ،دارای منبع تغذیه 12ولت 3 آمپر،دارای 8کلید عملیاتی برای ثبت انواع تردد ، ،قابلیت DHCP امکان دریافت خودکار آدرس های WINS,DNS,subnetmask,gateway,IPکه باعث انجام خودکارروند ست کردن IP و جلوگیری از conflict و مدیریت متمرکز میشود،طراحی استاندارد و کم حجم ،مجهز به پروژکتور مادون قرمز جهت شناسایی افراد درشب و محیط های کم نور،شناسایی کاربر در کمتر از یک ثانیه و دارای دوربین نمایش عکس پرسنلی می باشد.از جمله موارد کاربرد این
دستگاه حضور و غیاب می باشد. از جمله موارد کاربرد کارخانجات و شرکت ها ،دانشگاهها ،امکان ورزشی ،خوابگاهها ،بیمارستانها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.


 

 

 

 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

گیت کنترل تردد سه اهرمی (Tripod ) | مدل MD-102از ساده ترین و پرکاربردترین گیت های کنترل ترددو مدیریت دسترسی می باشد . این گیت ها بدلیل سادگی و کاربرد آسان در میان محصولات مشابه دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در در کارخانه ها و شرکت ها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده فرار می گیرد .از جمله ویژگی های گیت های سه اهرمی حجم کم ،قابلیت ارتقائ و اتصال به سیستم های کنترل دسترسی و حضور غیاب ،دارای الگوریتم داخلی برای قفل های گیت کنترل تردد  بدون نیاز به برنامه نویسی،دارای سیستم تعلیق هیدرو لیکی برای برگشت اهرم به نقطه صفر ، بدون سرو صدا ، قابلیت تردد 35-40نفر در دقیقه،مناسب برای ورودی های با ابعاد کم ، مناسب برای فضاهای کوچک ، مقاوم در برابر شرایط هوایی ، امکان حرکت دو جهته به صورت یک طرفه و دو طرفه، دارای طراحی بدنه ارگونومیک و بسیار مقاوم ، دارای بدنه و شاسی تمام استیل stainless ،امکان شخصی سازی ابعاد در ابعاد استاندارد،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق,قابلیت اتصال به تمامی دستگاههای اثر انگشت ،تشخیص چهره و ریموت کنترل ، امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیتselfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد
گیت کنترل تردد شیشه ای | مدل MD-303

توضیحات
گیت شیشه ای MD-303 گیت شیشه ای مدل MD-303
از جنس بدنه استیل و دو پره شیشه ای از جمله پرکاربردترین و پر طرفدارترین گیت های کنترل ترددو مدیریت دسترسی می باشد . این محصول با ظاهری زیبا کاربرد آسان در میان گیت کنترل تردد شیشه ای  دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در سازمانها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، کارخانه ها و شرکت ها،مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده قرار می گیرد .از جمله امکانات وویژگی های این محصول امکان اتصال به انواع دستگاه حضور غیاب ،و کنترل تردد (دستگاههای اثر انگشتی ،تشخیص چهره و کارتی)،امکان خواباندن اهرم ها در مواقع اضطراری و زمانهای تردد بالا ،دارای حجم کم و مناسب برای محیط ها ی با وسعت پایین ،امکان تردد 40 نفر در دقیقه ،دارای الگوریتم و برنامه ی داخلی بدون نیاز به برنامه نویسی ،مقاوم در برابر شرایط هوایی مختلف ،قابل نصب در محیط های داخلی و بیرونی ، امکان شخصی سازی ابعاد تا اندازه ی مجاز استاندارد، حرکت آرام ونرم و بدون سر وصدا،عملکرد یکطرفه و دو طرفه ،جنس بدنه تمام استیل stainless ،،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق, ، مقاوم در برابر رطوبت،امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ،قابلیت کنترل به صورت ریموت از اتاق فرمان، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد.
گیت شیشه ای مدل MD-301

توضیحات
گیت شیشه ای مدل MD-301
از جنس بدنه استیل و دو پره شیشه ای از جمله پرکاربردترین و پر طرفدارترین گیت های کنترل ترددو مدیریت دسترسی می باشد . این محصول با ظاهری زیبا کاربرد آسان در میان گیت های کنترل تردد دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این فروش گیت کنترل تردد ها در سازمانها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، کارخانه ها و شرکت ها،مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده قرار می گیرد .از جمله امکانات وویژگی های این محصول امکان اتصال به انواع دستگاه حضور غیاب ،و کنترل تردد (دستگاههای اثر انگشتی ،تشخیص چهره و کارتی)،امکان خواباندن اهرم ها در مواقع اضطراری و زمانهای تردد بالا ،دارای حجم کم و مناسب برای محیط ها ی با وسعت پایین ،امکان تردد 40 نفر در دقیقه ،دارای الگوریتم و برنامه ی داخلی بدون نیاز به برنامه نویسی ،مقاوم در برابر شرایط هوایی مختلف ،قابل نصب در محیط های داخلی و بیرونی ، امکان شخصی سازی ابعاد تا اندازه ی مجاز استاندارد، حرکت آرام ونرم و بدون سر وصدا،عملکرد یکطرفه و دو طرفه ،جنس بدنه تمام استیل stainless ،،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق, ، مقاوم در برابر رطوبت،امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیتselfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ،قابلیت کنترل به صورت ریموت از اتاق فرمان، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد.
 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

گیت کنترل تردد شیشه ای (Flap Gate )مدل MD-302 از جنس بدنه استیل و دو پره شیشه ای از جمله پرکاربردترین و پر طرفدارترین گیت های کنترل ترددو مدیریت دسترسی می باشد . این محصول با ظاهری زیبا کاربرد آسان در میان گیت های کنترل تردد دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در سازمانها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، کارخانه ها و شرکت ها،مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده قرار می گیرد .از جمله امکانات وویژگی های این محصول امکان اتصال به انواع دستگاه حضور غیاب ،و کنترل تردد (دستگاههای اثر انگشتی ،تشخیص چهره و کارتی)،امکان خواباندن اهرم ها در مواقع اضطراری و زمانهای تردد بالا ،دارای حجم کم و مناسب برای محیط ها ی با وسعت پایین ،امکان تردد 40 نفر در دقیقه ،دارای الگوریتم و برنامه ی داخلی بدون نیاز به برنامه نویسی ،مقاوم در برابر شرایط هوایی مختلف ،قابل نصب در محیط های داخلی و بیرونی ، امکان شخصی سازی ابعاد تا اندازه ی مجاز استاندارد، حرکت آرام ونرم و بدون سر وصدا،عملکرد یکطرفه و دو طرفه ،جنس بدنه تمام استیل stainless ،،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق, ، مقاوم در برابر رطوبت،امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ،قابلیت کنترل به صورت ریموت از اتاق فرمان، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد.
گیت کشویی کنترل تردد (Sliding Gate) مدل MD-G601


گیت کشویی کنترل تردد (Sliding Gate) مدل MD-G601
از جنس بدنه استیل و دو پره شیشه ای از جمله پرکاربردترین و پر طرفدارترین گیت های کنترل ترددو مدیریت دسترسی می باشد . این محصول با ظاهری زیبا کاربرد آسان در میان گیت کنترل تردد دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در سازمانها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، کارخانه ها و شرکت ها،مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده قرار می گیرد .از جمله امکانات وویژگی های این محصول امکان اتصال به انواع دستگاه حضور غیاب ،و کنترل تردد (دستگاههای اثر انگشتی ،تشخیص چهره و کارتی)،امکان خواباندن اهرم ها در مواقع اضطراری و زمانهای تردد بالا ،دارای حجم کم و مناسب برای محیط ها ی با وسعت پایین ،امکان تردد 40 نفر در دقیقه ،دارای الگوریتم و برنامه ی داخلی بدون نیاز به برنامه نویسی ،مقاوم در برابر شرایط هوایی مختلف ،قابل نصب در محیط های داخلی و بیرونی ، امکان شخصی سازی ابعاد تا اندازه ی مجاز استاندارد، حرکت آرام ونرم و بدون سر وصدا،عملکرد یکطرفه و دو طرفه ،جنس بدنه تمام استیل stainless ،،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق, ، مقاوم در برابر رطوبت،امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ،قابلیت کنترل به صورت ریموت از اتاق فرمان، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد.
 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

طراحی حرفه ای این دستگاه با تکنولوژِ دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با کیفیتی متفاوت ب اصفحه نمایش لمسی و امکانات کنترل دسترسی برای تمامی سازمانهایی که امنیت و کنترل تردد از اصول مدیریتی سازمان می باشد.دستگاه حضور غیاب با سریعترین الگوریتم اثر انگشت با امکان شناسایی کمتر از یک ثانیه امکان ثبت 3000چهره و 2000اثر انگشت و 10000کارت پرسنلی امکان نصب آسان و پشتیبانی از پورت های ارتباطی RS232/485 وTCP/IP و دارای پورت USB دارای صفحه نمایش 3.4اینچی TFT صفحه نمایش لمسی ،امکان استفاده از روش های چند گانه تشخیصی،دارای وب سرور برای انتقال اطلاعات بصورت آنلاین می باشد.دارای 6 کلید عملیاتی برای انواع تردد و از جمله امکانات DLSTبمنظورتنظیم ساعت رسمی کشور بصورت خودکار و تمامی امکانات کنترل دسترسی از جمله .دارای خروجی سنسور و قفل ،کلیدخروج ،آلارمو زنگ درب می باشد
 
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بیسیم | MD-600

دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد MD-600 دستگاه حضور غیاب و کنترل دسترسی MD-600 با امکان ثبت و تعیین هویت از طریق الگوریتم های بیومتریک چهره و کارت RFID بدون تماس انجام میشود. این دستگاه از طریق تکنولوژی کدگذاری فاصله اجزای صورت و هم چنین شناسایی عنبیه چشم انسان با ضریب امنیت بالا تردد پرسنل را ثبت مینماید.
قیمت دستگاه حضور و غیاب  بسیار ناچیز بوده و این دستگاه با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و استفاده از آخرین پلات فرم تشخیص چهره مانع از تاثیر تغییرات جزئی در ظاهر افراد در نحوه شناسایی و تایید هویت آنهاست.این دستگاه قابلیت اتصال به تمامی امکانات کنترل دسترسی از جمله درب اتوماتیک ،قفل کنترل تردد ،کلید خروج و... را داراست .از جمله امکانات این دستگاه صفحه نمایش لمسی ، منو فارسی ،اپراتور صوتی ، ظرفیت ثبت 1200چهره . 10000کارت ،انتقال اطلاعات از طریق Wi-Fi دارای وب سرویس ، انتقال اطلاعات به صورت آنلاین ،دارای هشت حالت مختلف در معرفی پرسنل و تضمین امنیت سیستم ، پشتیبانی از پورت های ارتباطی RS232/485 وTCP/IP و دارای پورت USB،قابلیت کنترل شعب زیر مجموعه بصورت آنلاین ،ثبت نمونه های اثر انگشت و چهره ذخیره شده کلیه دستگاهها بصورت اتوماتیک در سرور،دارای منبع تغذیه 12ولت 3 آمپر،دارای 6کلید عملیاتی برای ثبت انواع تردد ،امکانات استاندارد DLST (تنظیم ساعت رسمی کشور بصورت خودکار،طراحی استاندارد و کم حجم ،مجهز به پروژکتور مادون قرمز جهت شناسایی افراد درشب و محیط های کم نور،شناسایی کاربر در کمتر از یک ثانیه و دارای دوربین داخلی مادون قرمز تشخیص چهره و نمایش عکس پرسنلی می باشد.از جمله موارد کاربرد این دستگاه می باشد. از جمله موارد کاربرد کارخانجات و شرکت ها ،دانشگاهها ،امکان ورزشی ،خوابگاهها ،بیمارستانها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره | مدل MD-800

دستگاه حضور غیاب و کنترل دسترسی MD-800 قابل استفاده در تمامی سازمانها و ادارات بمنظور کنترل تردد مورد استفاده قرار میگیرد . MD-800 با آخرین تکنولوژی بیومتریک در شناسایی چهره دارای امتیاز بالا محصولات تشخیص چهره در میان محصولات مشابه در بازار می باشد. این دستگاه امکان ثبت کاربر را از طریق روش های چند گانه شناسایی ثبت چهره ، اثر انگشت ،کارت و رمز می باشد . برای دسترسی به منو و اطلاعات دستگاه امکان تعریف دو مود کاربر و مدیر می باشد . صفحه نمایشگر لمسی(touch-free) و رنگی است .MD-800 قابلیت ثبت تا 3000اثر چهره ،2000چهره و 10000کارت بدون تماس را داراست .MD-800 دارای وب سرویس به منظور انتقال اطلاعات بصورت آنلاین ،قابلیت کنترل شعب زیرمجموعه بصورت آنلاین وثبت نمونه های اثر انگشت و چهره ذخیره شده کلیه دستگاهها به صورت اتوماتیک در سرور می باشد . راههای ارتباطی متنوع و بسیار بالا یwebserver,TCP/IP,RS232/485 و نیز دارای پورت USB (flash memory) می باشد.این دستگاه قابلیت تشخیص چهره در محیط تاریک دارای پرژکتو مادون قرمز جهت شناسایی افراد درشب، ومحیط های کم نور می باشد. از جمله امکانات دستگاه ،امکانات استاندارد DLST (تنظیم ساعت رسمی کشور بصورت اتوماتیک)، منبع تغذیه 3آمپر 12 ولت دمای مجاز از -25درجه تا 60درجه و ... می باشد . از موارد کاربرد این
دستگاه حضور و غیاب در کارخانجات،شرکت ها ، سازمان ها ، دانشگاهها ،مدارس و موسسات آموزش عالی ، برج ها و مجتمع های اداری ،بیمارستانها و مراکز در مانی و... می باشد.
 
 


 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی MD-1001 بهترین گزینه برای سازمانهایی که دارای تعداد تردد بالایی هستند .این دستگاه دارای دو سنسور اثر انگشت باقابلیت ضد خش و تقلب می باشد .از جمله کار بردهای دو سنسور اثر انگشت برای سازمانهایی که تردد ورود و خروج متفاوتی دارند و نیز سازمانهایی که حجم تردد در بازه های زمانی مشخص بالا می باشد .صفحه نمایش این محصول دارای دو پنجره بمنظور نمایش اطلاعات پرسنلی در هنگام تایید و یا عدم تایید اثر انگشت پرسنل می باشد.این دستگاه حضور و غیاب اثر کارتی قابلیت ذخیره سازی 6000 تردد را داراست.از جمله امکانات این دستگاه قابلیت اتصال به زنگ ،قابلیت اتصال به سیستم های کنترل دسترسی ، دارای صفحه نمایش رنگی TFT ،سنسور ضد خش با قدرت شناسایی کمتر از یک ثانیه،امکان ذخیره اطلاعات تا 3 ساعت پس از قطع برق بوسیله باتری داخلی،دارای پورت USB ، پشتیبانی از در گاههای ارتباطی TCP/IP, RS232, RS485,USB host ،امکان زبان فارسی و انگلیسی ،عملکرد کنترل دسترسی و اتصال به سنسور درب –کلید خروج و زنگ ،امکان ثبت 10000کارت و 100000ترد د می باشد. از جمله کاربرد این دستگاه در اماکن ورزشی ،ادارات و سازمانهای دولتی،شرکت ها،دانشگاهها و موسسات عالی ،خوابگاهها و ... می باشد.َ
 
 

 

 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

[عکس: images?q=tbn:ANd9GcSTlp_e9UMwSRh6t5tNKRl...BqChH3bsAZ]
Acigar پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

[عکس: images?q=tbn:ANd9GcSTlp_e9UMwSRh6t5tNKRl...BqChH3bsAZ]
Acigar پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

[عکس: HM-2013766576752804351401117479.2106.jpg]
Acigar پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

[عکس: images?q=tbn:ANd9GcRBuN4Vxj1HTk5H_gNK11e...a1knTYrskn]
Acigar پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

[عکس: 01508e72c7cbcab1e89fb80360368ad3_425.jpg]


اینم اشانتیون بعضیا شایدم پورسانتش باشه نمیدونم هر جور خودش میخاد24
Acigar پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

[عکس: 01508e72c7cbcab1e89fb80360368ad3_425.jpg]


اینم اشانتیون بعضیا شایدم پورسانتش باشه نمیدونم هر جور خودش میخاد24
Acigar پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

[عکس: 63320767820194583466.jpg]
Acigar پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

[عکس: y2i3xggx5b27w1vfeg.jpg]

اینم سود سرمایه ات شاید هم سئد بازده سرمایه گذاریت34524
Acigar
اینم از اخرین بی توجه خداحافظ24 پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

  راه هایی ساده برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت
 
[عکس: seo-site.jpg]
گوگل و دیگر موتورهای جستجو از سرعت بارگذاری صفحه وب سایت برای تعیین رتبه سایت استفاده می کنند ، پس داشتن سرعت بالا در بارگذاری امری ضروری است و در بهینه سازی سایت مهم می باشد . مطالعات نشان می دهد 40% کاربران ممکن است هنگامی که پس از 3 ثانیه صفحه مورد نظرشان را مشاهده نکنند صفحه فعلی را ترک کرده و به صفحات بعدی بروند.
چگونه می توان سرعت بارگذاری را افزایش داده و مشتری را راضی نگه داشت؟
زمانی بارگذاری سایتی سریع خواهد بود که در طراحی وب سایت آن صفحه از چند عکس و متن هایی ساده استفاده شده باشد. اگر به صفحات پیچیده تری نیاز دارید اسکریپت را به صورت برنامه واحد ادغام کنید و سعی کنید پلاگین را به حداقل برسانید ، اضافه کردن بیش از حد پلاگین ها نه تنها سرعت بارگذاری را کاهش می دهد بلکه شانس سقوط صفحه را افزایش و باعث خطر امنیتی می شود.
بنیاد:
قبل از اقدام به ایجاد هرگونه تغییری در طراحی سایت ، سرعت سایت را مورد بررسی قرار دهید و هوشیار باشید که بیشتر درخواست های http داخل یک سرور تشکیل می شوند .
HTTP مخفف پروتکل انتقال فوق متن است که تعیین می کند محتوا چگونه توزیع شده است. از YAHOO و YSLOW به منظور ایده پردازی برای افزایش سرعت سایت می توانید استفاده نمایید.
یکی دیگر از ابزار هایی که برای بررسی سرعت سایت می توانید از آن استفاده کنید GTmetrix می باشد . نکات ذکر شده برای سایت های وردپرس می باشند.
فشرده سازی فایل ها و اکسریپت:
با فشرده سازی فایل ها سرعت بارگذاری صفحات وب افزایش خواهد یافت . می توانید از برنامه های فشرده سازی رایگان به منظور کاهش بایت صفحات استفاده کنید که این امر نقشه به سزایی در سئو و بهینه سازی وب سایت و هم چنین بالا بردن رتبه شما در گوگل خواهد داشت.برخی از سرویس دهنده ها مانند APACHE در اختیار کاربران می باشد که با ارائه نکاتی مفید برای JAVA,CSS و HTML ساخته شده اند.
استفاده از CDN به منظور گسترش محتوا در سرور:
CDN گروهی از سرورهای واقع در سراسر جهان است. یک CDN می تواند حجم فایل ها را کاهش داده و سریع تر به منطقه ای در نزدیکی سرور ارسال کند .
هرچند CDN تنها نیاز به اضافه کردن یک کد ساده در طراحی و ساخت سایت دارد اما می تواند پر هزینه باشد.
CACHE مرورگر:
حافظه پنهان مرورگر به طور موقت از صفحات وب کپی می شود مانند عناصر html و تصاویر. بنا بر این برای دوباره لود شدن صفحات از cache آن ها استفاده می شود. برای اطلاعات خود تاریخ انقضا تعیین کنید ، این عمل به مرورگر در نگه داری اطلاعات در cache کمک می کند.
HTTP فعال:
دستور کار http به زبان ساده به شرح زیر است: دریافت ، ارسال و بستن. استفاده از http در تلفن های همراه آسان ولی اغلب با سرعت پایین می باشد. نوعی ترفند موجود است که بر این اساس می باشد: مرورگر ها و سرورها به توافقی در گرفتن و انتقال فایل ها رسیده اند. این بدان معناست که سرور ارتباط زنده شما را تا زمانی که در یک سایت هستید و صفحات http دیگری را باز می کنید ، حفظ خواهد کرد.
در خلاصه:
هرگاه قصد ایجاد تغییرات در سایت خود با اضافه کردن تصاویر ، مطالب و یا اسکریپت داشتید ، از خود این سوال را بپرسید که چگونه روی سئو سایت و سرعت سایت شما تاثیر خواهند داشت. مقرون به صرفه نیست که فقط برای داشتن اخرین نوآوری ها در سایت خود ، سرعت سایت را کند کنید زیرا این امر منجر به از دست دادن درآمدتان خواهد شد .
پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 517 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:33

در بعضی از محیط های صنعتی که در معرض تنش و لرزش میباشند و امکان اجرای کفپوش اپوکسی در آنها نیست ، بهترین جایگزین کفپوشهای پلی یورتان صنعتی است توضیحات فنی کفپوش ورزشی پلی یورتان p.u اصولا ، مطابق با استاندارد های هانی پوشش کف سالنهای ورزشی چند منظوره با مواد مصنوعی بایستی دارای قابلیت ارتجاعی، برگشت پذیری سریع توپ،قابلیت یک پارچگی سطح ،بالاترین نیروی جذب ضربه و مقاومت بالا در برابر نیرو های دینامیکی و استاتیکی و همچنین جلو گیری از لغزش ورزشکاران بدلیل اصطکاک و گیرایی سطح کفپوش باشد.
شرکت کفپوش صنعت آریا سالهاست که با استفاده از متخصصان خود در زمینه کفپوش اپوکسی فعالیت می کند .کفپوش آنتی الکترو استاتیک بدون درز و یکپارچه از رزین اپوکسی با ضخامت 3 الی 5 میلی‌متر و بیشتر ضد لک و ضدباکتری با رنگ دلخواه و سطحی براق و شیشه ای که مهمترین ویژگی آن کانداکتیو یا رسانای جریان الکتریسیته، مقاومت شیمیایی بالا، عدم جرم پذیری، آنتی باکتریال، طول عمر بالا،، سرعت بالای اجرای عملیات، تنوع رنگ و طرح، نظافت آسان، مقاومت مکانیکی و عدم ترک خوردگی در کنار قیمت مناسب از تولیدات این مجموعه می‌باشد.
کفپوش اپوکسی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین بوده و صد در صد جامد می باشد. این پوشش با داشتن چسبندگی بسیار بالا به سطح بتنی و فلزی و همچنین سیستم هایی نظیر اپوکسی و پلی یورتان، مقاومت شیمیایی بسیار بالا در مقابل آب ، مواد شیمیایی، روغن ها، اسیدها، قلیاها و حلال های نتی و آروماتیک برای پوشش دهی کف بتنی و لزی سالن ها بسیار مناسب است. سازگاری آن با شرایط مختل آب و هوایی و حساسیت پایین آن به شرایط محیطی و قابلیت اعمال آسان آن کاربرد این پوشش را بسیار گسترده کرده است.

کاربرد پوشش های اپوکسی :

از کاربرد انواع محصولات اپوکسی میتوان موارد زیر را نام برد :

پرایمر فلزی، کفپوش اپوکسی برای مخازن سکوهای نفتی ، کشتی ها، پل ها، خطوط ارتباطی لوله های نفت.

پرایمر فلزی اپوکسی برای مخازن و لوله های زیر زمینی.

لاک اپوکی برای مدارهای چاپی و سیم.
پرایمر بتن اپوکسی

پرایمر فلزی اپوکسی برای لوله ها و مخازن و لوله های آب آشامیدنی .

پرایمر اپوکسی برای سر جوشها و اتصالات .
اجرای سیستم کاشی و سرامیک ضد اسید یکی از روشهای مناسب حفاظت سطوح به مدت طولانی در برابر عوامل خورنده محیط می باشد. کاشی های مورد استفاده از انواع سرامیک¬های خاص با مقاومت های شیمیایی بسیار بالا (Acid proof) هستند که با استفاده از ملات¬های ضد اسید که از که مهترین آنها ملات ضد اسید فوران وملات ضد اسید سیلیکات پتاسیم می باشد که بر روی سطوح بتنی چسبانده می¬شوند .
  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:14

تا امروز اطلاعات زیادی درباره گلکسی نوت جدید شرکت سامسونگ به بیرون درز کرده است. این فبلت 12 مردادماه در نیویورک به بازار عرضه می‌شود.تا به حال در گزارش‌های مختلفی خوانده‌ایم که نسل ششم گوشی‌های نوت با نام گلکسی نوت ۷ خوانده خواهند شد تا با نسل هفتم گوشی‌های سری گلکسی S هم‌ساز شوند. تا به حال اغلب ویژگی‌های این گوشی مشخص شده است و طرح گوشی را هم دیده‌ایم. حال سوال اصلی بیشتر حول و حوش تاریخ عرضه گوشی در نقاط مختلف می‌گذرد. براساس آخرین اطلاعات سامسونگ تولید انبوه این گوشی را در تیرماه آغاز می‌کند و در ماه مرداد هم گلکسی نوت‌ها آماده عرضه‌اند. تخمین زده شده که حدود 2.5 میلیون دستگاه در هر ماه (ماه های آگوست و سپتامبر) عرضه خواهند شد. به این ترتیب تا پایان ماه سپتامبر (تا 10مهر) در حدود ۵ میلیون گلکسی نوت ۷ عرضه خواهد شد. همانطور که گفته شد رویداد معرفی اولیه گوشی هم در روز 10 مرداد اتفاق خواهد افتاد.
  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:14

 تنها چند ماه تا عرضه‌ي آيفون ? باقي‌مانده و براساس اطلاعات منتشر شده، اپل سفارش توليد ?? ميليون دستگاه آيفون جديد داده است. امروز هم اطلاعات جديدي درباره‌ي روند ساخت اين گوشي منتشر شده که با توجه به آن‌ها اپل روند توليد آيفون ? را شروع کرده و اين محصول در شرکت Pegatron در حال ساخت است. شايعات مي‌گويند که توليد آيفون ? شروع شده، اما توليد آيفون ? پلاس با مشکلاتي همراه است. براساس گفته‌هاي OnLeaks@ اپل فعلا مراحل توليد آيفون ? معمولي را شروع کرده و سپس کار ساخت آيفون ? پلاس را هم شروع خواهد کرد. به نظر مي‌رسد که آيفون ? پلاس توسط شرکت Foxconn ساخته خواهد شد. البته در برخي ديگر از شايعات گفته شده که اپل در روند توليد آيفون ? پلاس با مشکل مواجه شده و نتوانسته دو دوربين پشت براي اين گوشي طراحي کند و به همين دليل احتمال دارد که ايده‌ي دو دوربين پشت براي آيفون ? پلاس اجرايي نشود. اگر اين خبر صحت داشته باشد، بار اولي نيست که اپل در زمان توليد آيفون جديد آن را تغيير مي‌دهد. دوسال پيش در زمان ساخت آيفون ? و آيفون ? پلاس، اپل سفارش توليد شيشه‌هايي از جنس ياقوت کبود به شرکت GT eventually داده بود، اما اين شرکت ورشکسته شد و آيفون ? با صفحه نمايشي با شيشه‌ي معمولي راهي بازار شد. در حال حاضر ساخت آيفون ? شروع شده و به احتمال زياد بايد شاهد تغييرات زيادي در اين گوشي باشيم. شايد شايعاتي که درباره‌ي اين گوشي منتشر شده بودند، حقيقت نداشته باشند. پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:14


?اگر در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد، بیشتر خواهی داشت.
?اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچوقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود.

Acigar پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:01